Inici | Projecte Solidari | Mapa del viatge | Fotos

Open Water



Despres de fer la sardina per la majoria d'oceans del planeta, decidim fer un pas mes en el mon del submarinisme i deixarem finalment el tub per la bombona.

Batejarse en algunes de les illes de per aqui, te per segur, que quan siguem experts submarinistes, ens tindran un respecte alla on anem...i mes quan diguem que concretament va ser a Shark Bay!!

Puntuals arribem al Diving Center per rebre les primeres instruccions i certificar la nostre nula funcionalitat com submarinistes...a falta del PADI, acreditem el nostre cavallet de mar de parvulari, color blau. Maxima distincio en el mon acuatic infantil que donava fe que, almenys...flotavem. Encara tinc present el dia que ma mare em va cusir al banyador aquell cavallet blau, amb la meva "burbuja" d'un anclatge i de rosa porexpan, passant pel costat dels cavallets grocs on la seva maxima flotabilitat passava per l'ajuda del monitor...total, que el paio del diving ens comunica que el cavallet no esta homologat i que maxim 8 metres.

Primer de tot, familiaritzar-nos amb el material...bombona, regulador, escarpins, ulleres i jaqueta...i primers inconvenients, joel no tindra ulleres graduades, per tant no veura ni tres gambes sobre una manta i jo, m'oblido el banyador oficial per grans events i porto un altre dos talles mes de les que em corresponen, problema que no aniria mes enlla fins que al entrar al aigua el pes del pantalo mullat fa que me'l trobi apunt de formar part del ecosistema mari!!!...submarisme nudista que li diuen...l'instructor fent senyals de tita a l'aire, jo intentant pujar el banyador mentre em barallo amb el regulador i la bombona, un, perque no em refio, i l'altre perque no em deixa ajupir...perque sembla facil aixo de estar sota l'aigua i respirar amb normalitat sense pensar que la bombona porta oxigen i no aigua de mar. Apunt del colapse cardiorespiratori, perque em nego a aspirar del regulador, acabo per restablir la meva dignitat amb l'ajuda d'una corda que em fara de cinturo, el regulador flotant i pensant allo que un se li pasa pel cap quan no te clar el que fa...que collons fotu aqui!!

Passem dues hores mes que fent inmersions a 4 metres, intentant no fotre mes el ridicul del que estavem fomentant. Joel per la seva banda, com que sense ulleres no guipava massa, de tant en quan et feia algun que altre atropellament involuntari que, al estar a Shark Bay i segons ens diuen, algun que altre "escualo" habita per la zona, em feia enganxar-me com Scooby-Doo al pobre instructor, que no se si finalment s'haura quedat amb la sensacio que m'estaria insinuant! Sincerament despres de fotre el pages d'aquesta manera, tornarem al tub, les ulleres i els peus d'anec...i reivindicarem la legalitzacio del cavallet de mar com certificat de submarinisme.

Acabarem la nostre jornada submarinofestiva a Kho Phi Phi, Maya Bay i Bambo Island, famoses per ser escenaris de pel.licules com "La Playa" i "Goldfinger" de James Bond i actualment, la major concentracio de turistes i speed boats, de tot Tailandia.

Queda clar que despres de tot, el de la foto, no es cap de nosaltres dos.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada