Inici | Projecte Solidari | Mapa del viatge | Fotos

Si neva a Lima...


Preneu atenció...si durant el dia d´avui neva a Lima, aquest son els números de la 6/49 que us faran milionaris...1,14,25,32,43 i complementari el 3...perque la merda de Brontosaurus que hem trepitjat, es de dimensions considerables...pluja, fred, desprendiments, esllevisades, terratremols i avui...tormenta de sorra amb vents huracanats a Paracas!!
La jornada començava a les 6:45h desprès d´una nit on la ventolera feia pensar que sortiríem disparats del llit. Arribem a port per agafar el barco i la bandera mes vermella que el cul d´un mandril, que oneja ben tiesa indicant que el Pacific no es el llac de Banyoles...despres d´una espera considerable, Neptu es cansa de bufar i corrents cap dins que ja som a la barca direcció Islas Ballestas!...Aquestes illes formen la Reserva Natural de Paracas i, encara que soni estrany, estan protegides pel Ministeri de Mediambient Perua, i diem estrany perquè aquí el tema conservació encara esta en tràmits "aduanerus"...Paracas, es com un mix entre Lloret i Kabul, desprès del terratrèmol del 2007 tot esta igual, la solució, apil.les els pedrots fots 4 cadires, dos taules i una barra i ja tens un xiringuito playeru i la merda i la runa...jaciments arqueològics!
Actualment a "Islas Ballestas" es congreguen cormorans, pelicans, gavines, lleons marins, excrements i...un pingui de Humboldt, perquè, seguint la nostre tradició estan de viatge a Cuba.
Dividit en 3 zones, la mes important congrega els lleons marins, amb les seves 15 femelles ( te pebrots que encara diuen que son gelosos ), una segona zona anomenada la maternitat on neixen les cries i finalment la zona dels perdedors, que desprès d´estomacar-se els mascles qui perd te que agafar el greix, i fotre el camp!...Val a dir que l´espectacle de la zona ha sigut un dels paratges més impactant del que portem de viatge.
Tornem a port i...fotre peu a terra i es gira una tormenta de sorra que amb prou feines ens deixa veure 3 metres més enllà, aquí el canvi climàtic va així, ara m´emprenyo ara us envio alguna calamitat...si demà neva...a jugar tots a la 6/49!!!
Ja per fi, i amb mes sorra que un sac de Portland, tornem a Lima on passarem els propers 5 dies abans de marxar cap a Buenos Aires.
---------------------------------------------------------------------------------
Tomar nota...si durante el día de hoy nieva en Lima, estos son los números de la primitiva que os harán millonarios...1,14,25,32,43 y complementario el 3...porque la mierda de Brontosaurus que hemos pisado, debe ser de dimensiones considerables...lluvia, frío, desprendimentos, terremotos y hoy...tormenta de arena con vientos huracanados en Paracas!! La jornada empieza a las 6:45h despues de una noche donde la ventolera hacía pensar que saldríamos disparados de la cama. Llegamos a puerto para coger el barco y la bandera mas roja que el culo de un mandril, que ondea bien tiesa indicando que el Pacifico no es el Lago de Mequinenza...despues de una espera considerable, Neptuno se cansa de soplar y corriendo de cabeza dentro que ya estamos en la barca dirección Islas Ballestas!...Estas islas forman la Reserva Natural de Paracas y, aunque suene extraño, están protegidas por el Ministerio de Medioambiente Peruano, y decimos extraño porque aquí el tema conservación todavía esta en trámites "aduaneros"...Paracas, es como un mix entre Lloret y Kabul, despues del terremoto del 2007 todo esta igual, la solución, amontonas los pedrotes, pones 4 sillas, dos mesas y una barra y ya tienes uno chiringuito playero, y la mierda y la runa...yacimientos arqueológicos!
Actualmente en "Islas Ballestas" se congregan cormoranes, pelicanos, gaviotas, leones marinos, excrementos y...un pinguino de Humboldt, porque, siguiendo la nuestro tradición, están de viaje en Cuba.
Dividido en 3 zonas, la mas importante congrega los leones marinos, con sus 15 hembras ( tiene gracia que todavía dicen que son celosos ), una segunda zona denominada la maternidad dónde nacen las crías y finalmente la zona de los perdedores, que despues de vapulearse los machos que pierden tienen que coger la grasa, y buscarse otro sitio!...Cabe decir que el espectáculo de la zona ha sido uno de los parajes más impactantes de lo que llevamos de viaje. Volvemos a puerto y...poner pie en tierra y se gira una tormenta de arena que a duras penas nos deja ver 3 metros más allá, aquí el cambio climático va así, ahora me cabreo, ahora os envío alguna calamidad...si mañana nieva...a jugar todos a la Loteria!!! Ya al fin, y con mas arena que un saco de Portland, volvemos a Lima dónde pasaremos los próximos 5 días antes de marchar a Buenos Aires.

6 comentaris:

At 9 de febrer del 2010, a les 8:53 Anònim said...

Las fotos son impresionantessssssssssssssssssss! Que pasada!
pili

 
At 10 de febrer del 2010, a les 1:27 Unknown said...

Chicos, les ha pasado toda una verdadera aventura en nuestro pais: que suerte del diablo eh. Igual, esperamos que haya sido muy grata experiencia peruana. No duden cualquier cosa si necesitan. Por ahi luego les pedire sugerencia sobre Arequipa que pienso ir pronto.

 
At 10 de febrer del 2010, a les 10:35 Anònim said...

Seguiu així!!! que jo m'ho passo pipa cada matí llegint el blog... això si, el dia que no hi ha publicació, creueta... je je je

Petonets, Bofre...

 
At 10 de febrer del 2010, a les 18:52 Jofre said...

Hola Silvana!!

Ya estamos de nuevo en Lima, despues de un tour valorando la autenticidad del cambio climatico hemos comprobado que algo pasa en el planeta o todo el efecto se ha provocado en Peru, si nieva, tendremos el pack climatologico completo!!! Pero que mas divertido que sea aventura!! Les llamamos antes de irnos.

 
At 10 de febrer del 2010, a les 18:54 Jofre said...

Ara en breu farem, la cronica especial desde Lima, de moment no neva pero confiem encara...l´estudi del efecte climatic arriba aviat a conclusions!! Petons

 
At 10 de febrer del 2010, a les 22:19 Silvia Willy Fog said...

jofre, alguien os ha hecho la "wija" con agujas, creo que comprare un numero de loteria aki en Melbourne! un abracete viajero desde la otra parte del oceano! Silvia

 

Publica un comentari a l'entrada